20 May 2010


yıllardan yıl eklemek yaşımıza,ruhumuzdan ışıldıyorsa çocuksu bakışımız,avcumuza alıp uzatabiliyorsak yüreğimizi,arkadaşımıza,korkmadan çekinmeden sevgimizi sunabiliyorsak,ne kadar sevildiğimizi bilmeksizin,sırf ben seviyorum,önemli olan budur diyebilip,yanmaktan incitilmekten korkmadan,yüreklice,ki gerçekten benim için zor bir iştir,risk almayı bir tek sevgide başarabilirim,o da yüreğimdeki sevgiye olan güvencimdendir,zira insan ancak sevdiğinden emin olabilir,ne kadar sevildiğini asla bilemediğindendir bu da.....alan alır,kalan sağlar benimdir,kendi bilir misali garip bir cengaverliktir ama......işte yıl almanın en güzel yanı bu... aynada çizgi saymam ben,şimdilik....DOSTLARIMIN SEVGİSİ YÜREĞİMDEYSE,RUHUMUN IŞILTISINDAN,AYNA PARILDIYOR,ÇİZGİLERİ GÖREMİYORUM .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder