29 Eki 2010


evimdeyim....:)) çok keyifli bir gündü...çünkü yanımda, emin olduğum bir yürek vardı....iccclal liiiiimm..insanlar akrabalarını seçemez,ama arkadaşlarını seçebilirler diye bir söz vardır ya hani.....doğrudur..sırf akrabam diye sevmeye gayret edenleri anlayamadım ben hiç bir zaman.yüreğini sevmem yeterli zira. diğeri,kan bağı ile kurulan köprülere inanmıyorum artık. görüntü olsun köprüleri.... bazıları ile yolarkadaşı olursunuz şanslıysanız...ama sırf siz onu seviyorsunuz diye,o da sizi aynı şekilde sevmek zorunda değildir,başkadır yolu onun.yolarakadaşı olmadan sevdiğiniz akrabalarınızda olur,anlarsınız geç olsa da. sevgi gözünü kör eder ya insanın,işte sadece aşkda değil bu körlük,her sevgide var bence.. ayrı yollardan baka baka kendi yolunuza gidersiniz,sonra,mesafeler aralanır,araya sis girer...uzattığınız eli tutmadı diye değilde tutamayacağını göremediğinize burulur içiniz. keşke dersiniz ama,yol seçilmiştir artık. yolcular ayrı servislerdedir..severken ayrıldık kanbağlımla misali........işte bu benim İCCCLAL lim ,akrabam benim ,anne tarafımdan,ilk yurtdışı seyahatimde yoldaşım,sırdaşım.....çook yıllar sonra,hayatıma eklediğim...YOLARKADAŞIM,akrabam...yüreği kocaman...annemi ve babamı yolcularken hep yanıbaşımda olan....gözüm arkada kalmadan, emanetçim..onunla beraberdim bugün ,gezdik, yedik,hüzünlendik,güldük,şımarttık kendimizi tümgün.. sıcacıktı içim...hayata bakışımız,zevklerimiz, zıt taraflardan olsa da,tek bir şey yetiyor bana.GÜVEN....dürüstlük....sizin yanınızdaysa bunlara sahip kişi sizi SEVMEKTEDİR zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder